Épület villámvédelmi rendszerének felülvizsgálata
Az épület villámvédelmi rendszerének időszakos ( 6 évenkénti) felülvizsgálata

Lakóépületek esetében a meglévő villámvédelmi rendszert a vonatkozó jogszabályok értelmében 6 évente felül kell vizsgálni. A felülvizsgálatot végző személy a felülvizsgálatról Minősítő Iratot készít, amely többek között tartalmazza a feltárt hibákat, hiányosságokat, javaslatot tesz azok megszüntetési határidejére vonatkozóan, feltünteti, hogy a felülvizsgálat "Megfelelt", vagy "Nem megfelelt", valamint leírja a következő felülvizsgálat esedékességi idejét.

Társas- és egyéni vállalkozásunk vállalja társasházak, lakó- és egyéb rendeltetésű épületek meglévő villámvédelmi rendszerének felülvizsgálatát. Amennyiben az épülettel tűzvédelmi üzemeltetési szerződést kötünk, abban az esetben az elkészült Minősítő Iratból egy kinyomtatott példányt lefűzünk az épület tűzvédelmi mappájába, egy elektronikus példányt pedig feltöltünk a fireG online tűzvédelmi üzemeltetési rendszerbe, és a következő felülvizsgálat határideje előtt egy hónappal felvesszük a kapcsolatot az épület üzemeltetőjével, tájékoztatjuk a soron következő felülvizsgálatról, és ajánlatot teszünk annak elvégzésére.